TERMENI SI CONDITII

Compania care administreaza brand-ul CONSIGLIERI  si site-ul Consiglieri.ro, denumit in continuare CONSIGLIERI  este CONSIGLIERI FASHION GROUP S.R.L., avand codul unic de inregistrare RO 32511291 si inregistrata la Registrul Comertului cu Nr. J40/14504/2013.

Nu toate tesaturile expuse in mostrarele existente in showroom sau pe canalele media de promovare sunt in stoc. Clientul va fi informat daca o tesatura este sau nu in stoc in momentul precedat plasarii comenzii.

Fotografiile expuse pe site / in materialele publicitare sunt cu titlul de prezentare.

Ne rezervam dreptul de a nu depozita produse mai mult de 6 luni, chiar daca acestea au fost achitate integral. Ulterior acestui termen acestea vor fi expuse pentru vanzare in showroom-ul CONSIGLIERI sau in oricare reprezentanta a brandului.

Durata de livrare a unui produs pe comanda este de aproximativ 30 zile lucratoare, clientul fiind informat in momentul plasarii comenzii de termenul exact de livrare.

In momentul efectuarii comenzii se achita un avans de 50% din valoarea produsului pe comanda, urmand ca la livrarea acestuia sa se achite restul de plata. O comanda plasata nu poate fi anulata mai tarziu de 24 de ore. In cazul unei anulari ce depaseste 24 de ore avansul nu se mai returneaza.

Produsele realizate pe comanda se pot returna doar daca acestea nu corespund cu fisa tehnica / formularul de comanda acceptat de client in prealabil.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de CONSIGLIERI FASHION GROUP oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare din punct de vedere metric este valoarea sumei incasate de CONSIGLIERI FASHION GROUP de la acest client.

Termenul de garantie este de 30 de zile/produs de la ridicarea fizica din showroom. Produsul nu poate fi returnat daca prezinta urme de purtare, spalare sau deteriorare.

Prezentul contract este supus legii romane. Litigiile nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

 

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

CONSIGLIERI nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajeaza spam-ul si nu divulga datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata daca trimite o solicitare la office@consiglieri.ro.

CONSIGLIERI FASHION GROUP isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

CONSIGLIERI FASHION GROUP certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

CONSIGLIERI FASHION GROUP garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite.Aceste informatii vor putea fi folosite de catre CONSIGLIERI FASHION GROUP pentru a trimite utilizatorului informatii prinvind livrarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc., numai cu acordul prealabil al clientului.

Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la CONSIGLIERI FASHION GROUP.

 

PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Suntem ferm angajati in protejarea datelor cu caracter personal. Va rugam sa parcurgeti cu atentie aceasta politica de confidentialitate, care contine informatii importante cu privire la protectia datelor cu caracter personal, motivele si modul in care colectam si utilizam datele cu caracter personal si va ofera informatii referitoare la drepturile dumneavoastra.

Utilizarea datelor cu caracter personal pe care ni le-ati transmis se face potrivit acestei politici de confidentialitate sau potrivit informarii pe care ati avut-o la dispozitie in momentul colectarii lor.

Securitatea tuturor datelor este un aspect foarte important. De aceea, serverul nostru se afla in Uniunea Europeana, iar imputernicitii nostri cu privire la suportul tehnic, hardware si software, se afla in Uniunea Europeana.

Procedurile noastre cu privire la protectia datelor cu caracter personal, masurile organizatorice si tehnice, sunt structurate in scopul de a asigura confidentialitate si securitatea datelor cu caracter personal si a tuturor informatiilor aflate in grija noastra. Verificam periodic caracterul adecvat al masurilor implementate.

Colectarea datelor cu caracter personal

Colectam datele cu caracter personal ale clientilor si potentialilor clienti persoane fizice, reprezentanti ai organizatiilor si persoanelor de contact de la nivelul acestora, datele de contact ale persoanelor cu care interactionam si ale celor care actioneaza conform instructiunilor clientilor nostri, furnizorilor nostri si ale persoanelor care ne contacteaza in mod intempestiv, precum si ale persoanelor relevante care isi fac publice datele cu caracter personal in mod manifest.

Deopotriva, colectam si pastram datele cu caracter personal ca parte a procedurilor de acceptare a clientilor si de executare a contractelor, dar si pentru indeplinirea sarcinilor pro-bono si de onoare pe care ni le-am asumat sau pe care le consideram rezonabile.

Este posibil ca, pentru anumite servicii sau activitati, sa colectam si categorii speciale de date cu caracter personal, atunci cand obtinem consimtamantul, in scris, prin mijloace informatice sau cand el este facut public in mod manifest, precum si atunci cand legea ne obliga.

Ce date cu caracter personal colectam

Datele colectate difera de la caz la caz. Cel mult colectam numele si prenumele persoanei de contact, denumirea organizatiei, functia, numarul de telefon, adresa de e-mail, adresa postala, data, ora si alte eventuale detalii de contact, care sa ne ajute sa tinem minte contextul interactiunii cu noi.

Nu dorim sa colectam codul numeric personal si nici alte date numerice unice atribuite de catre stat, astfel incat facem asta doar daca legea ne obliga si intotdeauna cu masuri de securitate adecvate. Daca in mod incidental astfel de date ajung la cunostinta noastra, le stergem imediat.

Cum utilizam datele cu caracter personal

Datele cu caracter personal referitoare la contacte pot fi consultate de catre membrii echipei noastre doar in masura in care este strict necesar pentru initierea si mentinerea legaturii cu persoanele de contact in cauza, pentru executarea contractelor, pentru gazduirea sau facilitarea gazduirii evenimentelor, precum si in alte scopuri care decurg din obligatiile izvorate din legi, contracte sau uzante cinstite.

Luam in considerare contextul in care datele cu caracter personal au fost colectate, in special in ceea ce priveste relatia dintre persoanele vizate si noi, precum si posibilele consecinte asupra persoanelor vizate.

Transmitem invitatii la evenimentele noi sau parteneri.

Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal

Prelucram datele cu caracter personal pentru dezvoltarea serviciilor noastre, pentru oferirea catre persoanele de contact a informatiilor despre noi si gama noastra de servicii si facilitati.

Colectam si date personale in scop de recrutare, doar pe baza de consimtamant.

La fel ca oricine, suntem supusi obligatiilor legale si uzantelor cinstite, astfel incat trebuie sa tinem unele evidente, care nu vizeaza datele cu caracter personal, dar pot contine date cu caracter personal, astfel incat sunt supuse acelorasi rigori de protectie.

Temeiul legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucram datele cu caracter personal ale persoanelor de contact pe baza consimtamantului, contractului incheiat cu noi sau uzantelor cinstite, precum si pentru executarea obligatiilor noastre legale.

Pastrarea datelor

Datele cu caracter personal vor fi pastrate de noi doar atat timp cat este necesar scopurilor prelucrarii, precum si, bineinteles, potrivit cerintelor legale sau contractuale. In lipsa unor astfel de cerinte, perioada de pastrare a evidentelor si a documentelor justificative pentru servicii nu ar trebui sa depaseasca 10 ani.

In cazul datelor cu caracter personal in scop de recrutare, pastram datele cu caracter personal doar cel mult 30 de zile de la inchiderea procedurii de recrutare, pentru a putea raspunde candidatilor.

Securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal

Masurile noastre de securitate, atat cele tehnice cat si cele organizatorice, protejeaza atat informatiile noastre cat si informatiile despre contacte, datele cu caracter personal si alte date importante. Preocuparea pentru detectarea, investigarea si rezolvarea amenintarilor la adresa securitatii este permanenta. Alocam resurse logistice si financiare semnificative in acest sens.

Drepturile persoanelor vizate

In lipsa unor dispozitii legale care sa le circumstantieze, aveti urmatoarele drepturi in legatura cu prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal: dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal referitoare la dumneavoastra pe care le detinem; dreptul la rectificarea oricaror date cu caracter personal incorecte sau incomplete; dreptul la opozitie sau la restrictionarea utilizarii de catre noi a datelor dumneavoastra cu caracter personal; dreptul de a va retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor prelucrate pe baza de consimtamant; dreptul la stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in situatiile in care v-ati retras consimtamantul, prelucrarea nu mai este necesara sau prelucrarea respectiva este contrara legii; dreptul la portabilitatea datelor ce va permite sa primiti o copie a datelor prelucrate pe care le-am primit de la dumneavoastra sau sa le transmitem unei alte entitati indicate de dumneavoastra; dreptul de a va retrage consimtamantul pentru prelucrarile efectuate pe baza de consimtamant.

Pentru exercitarea drepturilor este nevoie sa ne asiguram ca solicitarile provin de la persoanele vizate. Va rugam sa ne aduceti la cunostinta solicitarile dumneavoastra, in orice modalitate care este asiguratoare cu privire la identitatea solicitantului si indreptatirea lui. Va vom raspunde neintarziat. Daca sunteti nemultumit, aveti posibilitatea sa va adresati ANSPDCP.

Newsletter gratuit

Oferim persoanelor interesate posibilitatea de a primi in casuta de e-mail newsletterul nostru, care contine informari si linkuri catre materiale publicate, articole sau alte informari.

In acest scop, colectam, stocam si utilizam adresa de e-mail pentru trimiterea de informari. Aceste date cu caracter personal sunt stocate cu grija, pe un server din Uniunea Europeana, iar furnizorul de servicii tehnice este in Uniunea Europeana. In orice caz, abonatii la newsletter se pot dezabona oricand, fie utilizand linkul de dezabonare automata din interiorul fiecarui e-mail, fie scriindu-ne direct.

Abonarea la newsletter are semnificatia exprimarii consimtamantului cu privire la primirea de comunicari comerciale din partea noastra (marketing), insa exclusiv prin trimiterea la articole.

Nu instrainam sub nicio forma si nici nu inchiriem adresele de e-mail ale persoanelor cu care interactionam.

Modalitatea de contact cu privire la datele cu caracter personal

Pentru orice solicitare, reclamatie, sugestie sau observatie in legatura cu protectia datelor cu caracter personal va rugam sa folositi adresa de e-mail de pe site, sau orice alta modalitate de contact care va este comoda.

Mail: office@consiglieri.ro

Telefon: (+4) 0786.22.88.11